Terranova Living Wellbeing

Terranova Living Wellbeing Super-Blend

Luomu Marja-viherjauhe

Terranova Living Wellbeing -marja-viherjauhe tukee yleistä hyvinvointia, energiatasoja sekä ihon terveyttä ja ulkonäköä. Tuote sisältää runsaasti iholle ja keholle hyödyllisiä kasviravinteita, rasvahappoja ja proteiineja. Ainesosat ovat voimakkaan synergistisesti vaikuttavia.

Vinkki: Living Wellbeingistä syntyy esimerkiksi mitä mainioin aamujuoma! Katso resepti blogistamme.

Osta tuote nyt

Ruohonjuuren verkkokauppa Hyvinvoinnin.fi

Tuotetunnus (SKU) living-wellbeing-super-blend-marja-viherjauhe Osastot , Avainsanat , , ,


Jaa

Terranova Living Wellbeing Super-Blend 50 g (jauhe)


Living Wellbeing Super-Blend 50 g -marja-viherjauhe

Annostus: ¼ teelusikallinen (noin 1,25 g) 1-3 kertaa päivässä aterian yhteydessä. Sekoitetaan veteen, mehuun tai smoothieen.

Ravintosisältö, 1/4 teelusikallinen (1,25 g):

MAGNIFOOD COMPLEX1245 mg
Spirulina200 mg
Ohranorasjauhe170 mg
Karhunvatukka (tuorepakastekuivattu)150 mg
Punajuuren mehu ja lehdet (luomu, tuorepakastekuivattu)100 mg
Stabiloitu riisinlese100 mg
Sinimailanen (luomu, tuorepakastekuivattu)50 mg
Tyrnin marja ja lehti (tuorepakastekuivattu)50 mg
Acaimarja (luomu, tuorepakastekuivattu)50 mg
Voikukanlehti (luomu, tuorepakastekuivattu)50 mg
Vesikrassi (luomu, tuorepakastekuivattu)50 mg
Pinaatti (luomu, tuorepakastekuivattu)50 mg
Lehtikaali (luomu, tuorepakastekuivattu)50 mg
Mustavadelma (tuorepakastekuivattu)50 mg
Vehnänorasmehu (luomu, tuorepakastekuivattu)25 mg
Kurkumajuuri (luomu, tuorepakastekuivattu)25 mg
Granaattiomenan siemen25 mg
Reishisieni (luomu, tuorepakastekuivattu)25 mg
Shiitakesieni (luomu, tuorepakastekuivattu)25 mg
Lehtikuusen arabinogalaktaani5,5 mg

EI SISÄLLÄ LISÄAINEITA TAI SÄILÖNTÄAINEITA, VEHNÄÄ, GLUTEENIA, SOIJAA, HIIVAA, MAIDON AINESOSIA TAI SOKERIA. SOPII KASVISSYÖJILLE JA VEGAANEILLE.

Lisätietoa Terranova Living Wellbeing Super-Blend -marja-viherjauhe ainesosista

Spirulina – Spirulinalevä on yksi luonnon rikkaimpia kasvipigmenttien (klorofylli, karotenoidit, fykosyaniini) lähteitä. Se sisältää hyvin pilkkoutuvia proteiineja (yli 55 %), vitamiineja, hivenaineita, rasvahappoja ja tehokkaita antioksidantteja.

Ohranoras – Ohranoras sisältää runsaasti klorofylliä eli lehtivihreää ja karotenoidipigmenttejä, hyvin sulavia proteiineja (noin 30 %), kuituja, vitamiineja, hivenaineita ja useita tärkeitä entsyymejä.

Karhunvatukka – Karhunvatukan ORAC-indeksi (kyky sitoa vapaita happiradikaaleja) on erittäin korkea. Se sisältää runsaasti antosyaniiniflavonoideja ja lisäksi tärkeitä karotenoideja (kseaksantiini, luteiini, betakaroteeni ja kryptoksantiini).

Punajuurimehu ja -lehdet – Punajuuri sisältää useita eri B-ryhmän vitamiineja (erityiseti folaattia), C-vitamiinia, kaliumia, rautaa, sinkkiä, magnesiumia, kuparia ja maksalle tärkeää betaiinia. Punajuuren vihreät osat sisältävät suuria pitoisuuksia karotenoideja, erityisesti luteiinia ja kseaksantiinia.

Stabiloitu riisinlese (SRL) – SRL sisältää runsaasti E-vitamiinia ja sen johdannaisia, kuten tokoferoleja ja tokotrienoleja ja myös B-ryhmän vitamiineja, kuituja, välttämättömiä rasvahappoja, hivenaineita ja yli 100 erilaista antioksidanttia, kuten alfalipoiinihappoa, koentsyymi Q10, karotenoideja, SOD-entsyymiä, katalaasia ja peroksidaasia.

Tyrnin marja ja lehti – Tyrni on yksi parhaimpia E-vitamiinin ja sen johdannaisten (tokoferolit ja tokotrienolit) lähteitä. Lisäksi se sisältää runsaasti C-vitamiinia ja erilaisia kasvispigmenttejä (flavonoideja ja karotenoideja). Tyrni sisältää myös harvinaista omega-7 -rasvahappoa, jolla on todettu terapeuttisia vaikutuksia muun muassa ihon terveydelle.

Acaimarja – Acain ORAC-indeksi (kyky kaapata vapaita happiradikaaleja) on huomattavasti korkeampi kuin monilla muilla marjoilla.  Se sisältää runsaasti E-vitamiinia, antosyaniini-flavonoideja, koentsyymi Q10 ja lukuisia muita antioksidantteja. Acaimarjassa on myös suuria määriä kuituja ja rasvahappoja.

Voikukan lehti – Voikukan lehti on yksi ravintorikkaimpia kasveja luonnossa, se sisältää runsaasti vitamiineja, hivenaineita, karotenoideja ja lukuisia terveydelle hyödyllisiä fytoravinteita. Se tukee erityisesti maksan terveyttä ja haitallisten aineiden poistoa (detoksifikaatio).

Vesikrassi – Vesikrassi sisältää karotenoideja, flavonoideja, glukosinolaatteja (jotka muutetaan elimistössä isotiosyanaateiksi), betakaroteenia, C-vitamiinia, foolihappoa, K-vitamiinia, kalsiumia ja rautaa.

Pinaatti – Pinaatti on erinomainen karotenoidien lähde (erityisesti luteiinin ja kseaksantiinin). Lisäksi se sisältää K- ja C-vitamiinia, foolihappoa ja rautaa.

Lehtikaali – Lehtikaali sisältää runsaasti rikkipitoisia antioksidantteja, kuten sulforafaania, joilla voi olla maksan toimintaa tukevia vaikutuksia.

Mustavadelma – Mustavadelman marjojen ORAC-indeksi on erittäin korkea. Sen sisältämät antioksidanttiflavonoidit ja karotenoidit ovat erityisen tehokkaita. Marjoissa on myös runsaasti luteiinia ja alfa-karoteenia.

Vehnänorasmehu – Vehnänoras sisältää runsaasti klorofylliä, karotenoideja, vitamiineja, hivenaineita. Erityisen paljon se sisältää elimistölle tärkeitä entsyymejä.

Kurkumajuuri – Kurkuman sisältää voimakkaita kurkuminoidiyhdisteitä, jotka voivat tukea maksan suojaamista haitallisilta yhdisteiltä.

Granaattiomenan siemen – Tämän hedelmän siemenet sisältävät erityisen paljon hyödyllisiä yhdisteitä, kuten punikalagiineja, antosyanosideja, katekiineja ja karotenoideja, joilla on hyvin korkea ORAC-indeksi.

Reishi – Reishisientä kutsutaan joskus ”kuolemattomuuden sieneksi”. Sitä on tutkittu muun muassa sen yhteydestä sydänverisuoniston-, immuunisysteemin ja maksan terveyteen.

Shiitake – Tutkijoitakin kiinnostava shiitakesieni sisältää polysakkaridien ryhmään kuuluvaa, hyödyllistä lentinaania. Shiitake on myös yksi parhaimpia L-ergotioneiinin ja eritadeiinin lähteitä.