Tervehdys Terranovan blogista!Jo klassikoksi muodostunut smoothie saa tekijöidensä keskuudessa yhä uusia sisältöjä ja muotoja. Me Terranovalla tankkaamme syksyn ja talven kuluttamia ravintoainevarastoja ja teimmekin vähän leudomman talvipäivän kunniaksi virkistävän vihersmoothien. Smoothie ovat siitä mukava, että siihen saa upotettua paljon hyvää helposti nautittavaan ja sulatettavaan muotoon. Ja koska näin talvella tuoreiden vihreiden saanti voi välillä jäädä hieman vähäisemmäksi, kannattaa laittaa blenderiin paljon vihreitä. Lehtivihreästä kehomme solut saavat aurinkoenergiaa, vitamiineja sekä antioksidantteja! Lisäksi vihreät kasvikset emäksisöivät hapanta elimistöä ja virkistävät näin ollen nuutunutta fiilistä.Vihersmoothieen voit laittaa oman maun mukaan mitä vain, mutta jos täysin vihreä on liian vahva makumaailmaasi, kannattaa sekaan laittaa jotain makeaa hedelmää ja/tai marjaa. Tässä smoothiessa makeutta tuomassa on banaani ja kiivi. Mukaan kävisi myös esimerkiksi ananas tai mango.Jos kaipaat kunnolla lisää ravinteita ja energiaa kehoosi, lisää mukaan viher- ja marjajauhetta. Terranovan Living Wellbeing Super-Blendista löytyy mm. proteiinirikasta spirulina-levää, punajuurta, ohranorasta, tyrniä, voikukkaa ja lehtikaalta - ja paljon muuta hyvää! Living Wellbeing maistuu miellyttävän marjaiselta, ja sitä voi juoda myös siltään vaikkapa virkistävänä aamujuomana tai lisävirtaa tuomaan kahvin sijasta iltapäivällä. Smoothieen se sekoittuu helposti ja rikastaa sen ravintoarvon huippuunsa. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[image_with_animation image_url="2854" alignment="center" animation="Fade In" img_link_target="_self"]

Wellbeing-Vihersmoothie
yhdelle

puolikas banaani
kourallinen lehtikaalta
1/4-1/2 kypsä avokado
1 kiivi
muutama oksa herneenversoa
1-2 rkl riisinlesejauhetta
1-2 rkl tuoretta sitruunan mehua

1 tl Living Wellbeing Super-Blend -viherjauhetta

Jos haluat, lisää myös 1 rkl oliiviöljyä tai Terranova Organic Omega 3-6-7-9 -öljyä tuomaan lisäenergiaa sekä soluille hyödyllisiä rasvahappoja.